Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Povyshenie kachestva doshkol'nogo obrazovaniia cherez realizatsiiu prioritetnogo napravleniia deiatel'nosti DOU v ramkakh obrazovatel'noi programmy

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference with international participation «Modern education development: theory, techniques and practice»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference with international participation «Modern education development: theory, techniques and practice»
Author:
Osotova N. G. 1
Work direction:
Дошкольная педагогика
Rating:
Article accesses:
1049
Published in:
eLibrary.ru
1 MBDOU "D/S KV 14 "Skazka"
For citation:
Osotova N. G. (2019). Povyshenie kachestva doshkol'nogo obrazovaniia cherez realizatsiiu prioritetnogo napravleniia deiatel'nosti DOU v ramkakh obrazovatel'noi programmy. Modern education development: theory, techniques and practice, 63-66. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Данная статья посвящена вопросу профилактики дорожно-транспортного травматизма в дошкольном учреждении.

References

  1. 1. Горнышева Т.П. – Как научить детей ПДД? Планирование занятий, конспекты, кроссворды, игры. – СПб.: Детство-пресс.
  2. 2. Данилова Т.И. – Программа «Светофор». – СПб.: Детство-пресс, 2013.
  3. 3. Майорова Ф.С. – Изучаем дорожную азбуку. Перспективное планирование. Занятия. Досуг. – Скрипторий, 2010.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.