Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Logoskazki kak sredstvo korrektsii rechevykh narushenii

Theses of Report
Published in:
International Extra-murral Online-conference «Organization of upbringing and educational process in the kindergarten of modern conditions»
Authors:
Krivasova N. N. 1 , Krivasova O. N. 1 , Komarova N. A. 1
Work direction:
Коррекционно-воспитательная работа
Rating:
Article accesses:
1243
1 MADOU "D/S 41"
For citation:
Krivasova N. N., Krivasova O. N., & Komarova N. A. (Jan 1, 1900). Logoskazki kak sredstvo korrektsii rechevykh narushenii. Organization of upbringing and educational process in the kindergarten of modern conditions. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. Retrieved April 14, 2025, from https:/interactive-plus.ru/en/article/497588/discussion_platform

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье говорится о роли логосказок в процессе коррекции речевых нарушений у дошкольников, при формировании звуковой культуры речи, при обучении грамоте.

References

  1. 1. Александрова Т.В. Живые звуки или Фонетика для дошкольников: учеб.-метод. пособие для логопедов и воспитателей. – СПб.: Детство-пресс, 2005. – 48 с.
  2. 2. Аромштам М.С. Азбучные сказки. Начальный курс обучения грамоте детей от пяти лет. – М.: НЦ ЭНАС, 2005. – 184 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.