Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Motivatsionnaia gotovnost' uchitelia k innovatsionnoi deiatel'nosti

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Science and education: future development»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Science and education: future development»
Author:
Atamanova K. A. 1
Scientific adviser:
Mitrokhina S. V.2
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
925
Published in:
eLibrary.ru
1 MBOU "TsO 34"
2 FSBEI of HE "Tula State Lev Tolstoy Pedagogical University"
For citation:
Atamanova K. A. (2019). Motivatsionnaia gotovnost' uchitelia k innovatsionnoi deiatel'nosti. Science and education: future development, 36-39. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Статья посвящена влиянию мотивации на использование инновационной деятельности учителем. Приведены примеры мотивов.

References

  1. 1. Атаманова К.А. Инновационная деятельность учителя как фактор совершенствования образовательного процесса // Вестник магистратуры. – 2019. – №4–2 (91). – С. 110 – 112.
  2. 2. Захарова Т.И. Мотивация трудовой деятельности: учебно- методический комплекс [Текст] / Т.И. Захарова, С.В. Гаврилова. – М.: ИЦ «ЕАОИ», 2008. – 216 с.
  3. 3. Ильин Е.П. Мотивация и мотивы [Текст] / Е.П. Ильин. – М.: Питер, 2015. – 512 c.
  4. 4. Маслоу А.Г. Мотивация и личность [Текст] / перевод с англ. А.М. Татлыбаева. – СПб.: Евразия, – 1999. – 478 с.
  5. 5. Сластенин В.А. Педагогика: инновационная деятельность [Текст] / В.А. Сластенин, Л.С. Подымова. – М.: Магистр, 1997. – 223 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.