Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Vneklassnaia rabota po matematike v usloviiakh realizatsii FGOS OOO

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Science and education: future development»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Science and education: future development»
Author:
Afanaseva V. N. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
993
Published in:
eLibrary.ru
1 MBOU "Zelenginskaia SOSh imeni kavalera trekh ordenov slavy N.V. Kashina"
For citation:
Afanaseva V. N. (2019). Vneklassnaia rabota po matematike v usloviiakh realizatsii FGOS OOO. Science and education: future development, 41-43. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Автор статьи подчеркивает значение внеклассной работы по математике для повышения уровня качества образования и воспитания школьников. В статье описано разнообразие видов и форм внеклассной работы по математике.

References

  1. 1. Епишева О.Б. Общая методика преподавания математики в средней школе. – Тобольск: Изд-во ТГПИ им. Д.И. Менделеева, 1997. – 191 с.
  2. 2. Колягин Ю.М. Методика преподавания математики в средней школе. Частные методики / Ю.М. Колягин, Г.Л. Луканкин, Е.Л. Мокрушин [и др.]. –  М., Просвещение, 1977. – 480 с.
  3. 3. Черкасов Р.С. Методика преподавания математики в средней школе / Р.С. Черкасов, А.А. Столяр. – М.: Просвещение, 1985. – 336 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.