Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Formirovanie uchebnoi deiatel'nosti studentov vuza v usloviiakh modernizatsii ekonomiki

Proceeding
International Research-to-practice conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Creative commons logo
Published in:
International Research-to-practice conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Author:
Chumakova T. N. 1
Work direction:
Педагогика высшей профессиональной школы
Rating:
Article accesses:
1476
Published in:
eLibrary.ru
1 FGBOU VO "Donskoi gosudarstvennyi agrarnyi universitet"
For citation:
Chumakova T. N. (2019). Formirovanie uchebnoi deiatel'nosti studentov vuza v usloviiakh modernizatsii ekonomiki. Pedagogical experience: from theory to practice, 29-31. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассматривается формирование учебной деятельности студентов вуза в условиях модернизации экономики.

References

  1. 1. Якунин В.А. Педагогическая психология [Текст] / В.А. Якунин. – СПб.: Питер, 1998. – 544 с.
  2. 2. Никитина Н.Н. Основы профессионально-педагогической деятельности [Текст] / Н.Н. Никитина, О.М. Железнякова, А.П. Петухов. – М.: Мастерство, 2002. – 288 с.
  3. 3. Николаева Л.С. О критериях эффективности деятельности преподавателей вузов [Текст] / Л.С. Николаева, Т.Н. Чумакова // Актуальные проблемы аграрной экономики. – П. Персиановский, 2014. – С. 300–304.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.