Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Relevance of ICT application in teaching mathematics

Proceeding
DOI: 10.21661/r-508576
Open Access
International Research-to-practice conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Creative commons logo
Published in:
International Research-to-practice conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Author:
Novolokina I. V. 1
Work direction:
Технические средства обучения
Rating:
Article accesses:
1003
Published in:
eLibrary.ru
1 MOU "SSh 35"
For citation:
Novolokina I. V. (2019). Relevance of ICT application in teaching mathematics. Pedagogical experience: from theory to practice, 168-169. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-508576

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассмотрен подход «поколения Z» к обучению, рассмотрены положительные стороны применения ИКТ.

References

  1. 1. Игушева И.А. Информационно-коммуникационные технологии в современной начальной школе [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://school-russia.prosv.ru/info.aspx?ob_no=27022
  2. 2. Стиллман Д. Поколение Z на работе. Как его понять и найти с ним общий язык / Д. Стиллман, И. Стиллман [Электронный ресурс]. – Режим доступа https://www.litres.ru/devid-stillman/pokolenie-z-na-rabote-kak-ego-ponyat-i-nayti-s-nim-obschiy/chitat-onlayn/
  3. 3. ФГОС. Утвержден Приказом Минобрнауки России от 6 октября 2009 г. №373; в ред. приказов от 26 ноября 2010 г. №1241, от 22 сентября 2011 г. №2357 [Электронный ресурс]. – Режим доступа http://www.ug.ru/new_standards/3

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.