Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Ispol'zovanie didakticheskikh igr v trudovom vospitanii doshkol'nikov

Proceeding
International Research-to-practice conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Creative commons logo
Published in:
International Research-to-practice conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Authors:
Teslenko T. I. 1 , Ianbukhtina R. F. 1 , Burmistrova E. I. 1
Work direction:
Дошкольная педагогика
Rating:
Article accesses:
1082
Published in:
eLibrary.ru
1 MADOU "D/S 47"
For citation:
Teslenko T. I., Ianbukhtina R. F., & Burmistrova E. I. (2019). Ispol'zovanie didakticheskikh igr v trudovom vospitanii doshkol'nikov. Pedagogical experience: from theory to practice, 135-137. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Статья посвящена роли игр в трудовом воспитании дошкольников. Авторами подробно говорится о дидактической игре, называются цели и задачи.

References

  1. 1. От рождения до школы. Примерная основная общеобразовательная программа дошкольного образования / под ред. Н.Е. Вераксы, Т.С. Комаровой, М.А. Васильевой. – М.: Мозаика-синтез, 2011. – 304 с.
  2. 2. Маркова Т.А. Воспитание трудолюбия у дошкольников. – М.: Просвещение, 1991.
  3. 3. Воспитание дошкольника в труде / В.Г. Нечаева, Р.С. Буре. – М.: Просвещение, 1980.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.