Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Spetsifika primeneniia TPR-metoda dlia obucheniia inostrannomu iazyku

Proceeding
International research and practice conference «Upbringing and education: theory, methods and practice»
Creative commons logo
Published in:
International research and practice conference «Upbringing and education: theory, methods and practice»
Authors:
Chekalina O. G. 1 , Mishenina E. V. 1
Work direction:
Современные педагогические технологии
Rating:
Article accesses:
1010
Published in:
eLibrary.ru
1 MBOU "SOSh 2"
For citation:
Chekalina O. G., & Mishenina E. V. (2019). Spetsifika primeneniia TPR-metoda dlia obucheniia inostrannomu iazyku. Upbringing and education: theory, methods and practice, 61-62. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье обозначены способы включения элементов метода полного физического реагирования в образовательный процесс в целях развития коммуникативной компетенции и сохранения здоровья младших школьников.

References

  1. 1. Larsen-Freeman D. Techniques and Principles in Language Teaching. – Oxford University Press, 2015. – P. 107–119.
  2. 2. Varguez, K. C. (2015). Traditional and TPR Storytelling Instruction in the Beginning High School Classroom. International Journal of Foreign Language Teaching, 5:1 (Summer), 2–11.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.