Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Development of a communication policy for the formation of the image of the General education organization

Proceeding
DOI: 10.21661/r-530130
Open Access
International Scientific and Practical Conference «Teacher Council: Experience, Research, Recommendations»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Teacher Council: Experience, Research, Recommendations»
Author:
Ushakov D. A. 1
Work direction:
Педагогика общеобразовательной школы
Rating:
Article accesses:
1129
Published in:
eLibrary.ru
1 FSAEI of HE "Belgorod State National Research University"
For citation:
Ushakov D. A. (2020). Development of a communication policy for the formation of the image of the General education organization. Teacher Council: Experience, Research, Recommendations, 68-72. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-530130

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

In the article, the author considers and implements the mechanism of communication policy, which contributes to the formation of the image of the organization of General education

References

  1. 1. Азоев Г.Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика [Текст] / Г.Л. Азоев. – М., 2009. – 206 с.
  2. 2. Андреева О.Д. Технология бизнеса: маркетинг [Текст] / О.Д. Андреева. – М.: Инфра-М – Норма, 2018. – 201 с.
  3. 3. Вайсман А. Стратегия маркетинга: 10 шагов к успеху: пер. с нем [Текст] / А. Вайсман. – М.: Экономика, 2017. – 359 с.
  4. 4. Лукашенко М.А. Маркетинг и PR в учебном заведении [Текст] / М.А. Лукашенко // Высшее образование в России. – 2017. – №4. – С. 32–40.
  5. 5. Рыбаков С.А. Маркетинговый подход к формированию ассортимента услуг организации общего образования [Текст] / С.А. Рыбаков // Инновационные процессы как основа эффективности управления учреждением общего образования: сб. материалов межрегион. науч.-практ. конф. / под ред. А.В. Лаптева. – Набережные Челны, 2014. – С. 8–16.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.