Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Osobennosti formirovaniia komandy obrazovatel'nogo proekta

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Educational environment today: development strategy»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Educational environment today: development strategy»
Author:
Gantimurova E. A. 1
Work direction:
Система образования
Rating:
Article accesses:
1323
Published in:
eLibrary.ru
1 FSBEI of HE "Tomsk State University of control systems and radioelectronics"
For citation:
Gantimurova E. A. (2020). Osobennosti formirovaniia komandy obrazovatel'nogo proekta. Educational environment today: development strategy, 14-16. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассмотрены проблемы формирования команды образовательного проекта. Автором проанализированы особенности образовательного процесса и проектной деятельности.

References

  1. 1. Юрьева Т.В. Управление проектами и приоритетными программами // Экономический анализ: теория и практика. – 2012. – №36. – С. 23–29.
  2. 2. Компанейцева Г.А. Проектный подход: понятие, принципы, факторы эффективности // Научно-методический электронный журнал «Концепт». – 2016. – Т. 17. – С. 363–368.
  3. 3. Товб А.С. Управление проектами: стандарты, методы, опыт / А.С. Товб, Г.Л. Ципес. – М.: Олимп-Бизнес, 2005. – 239 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.