Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Distantsionnoe obuchenie - vozmozhnost' preuspet'?

Theses of Report
Published in:
International Research-to-practice Conference «Pedagogical innovations: from theory to practice»
Author:
Iusupova A. O. 1
Scientific adviser:
Kondrachuk O. E.1
Work direction:
Общее направление
Rating:
Article accesses:
1006
1 FSBEI of HE "Ural State University of Railway Transport"
For citation:

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассмотрен вопрос о дистанционном обучении, а также возможности преуспеть с помощью него. В настоящее время дистанционное обучение распространено в каждом университете в каждой стране и для многих является очень удобным способом получать образование.

References

  1. 1. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://nsportal.ru/shkola/obshchepedagogicheskie-tekhnologii/library/2012/02/14/distantsionnoe-obuchenie
  2. 2. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://cyberleninka.ru/article/n/distance-learning-its-advantages-and-disadvantages/viewer
  3. 3. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://slovar.cc/enc/ped/2136889.html
  4. 4. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://hr-portal.ru/article/distancionnoe-obuchenie-sposob-preuspet-elizabet-klark
  5. 5. Kegeyan S.E. English language distance learning // The Unity of Science / publishing office Friedrichstrabe 10 – Vienna-Austria, 2015. – 190 p.
  6. 6. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://www.british-legal-centre.com/Advantages-and-Disadvantages-of-Distance-Learning

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.