Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Issledovanie tselepolaganiia u podrostkov

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Pedagogy and psychology: development prospects»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Pedagogy and psychology: development prospects»
Author:
Parshina O. A. 1
Work direction:
Общая психология и психология личности
Rating:
Article accesses:
1185
Published in:
eLibrary.ru
1 FSBEI of HE "Voronezh State Pedagogical University"
For citation:
Parshina O. A. (2020). Issledovanie tselepolaganiia u podrostkov. Pedagogy and psychology: development prospects, 184-186. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Статья посвящена исследованию целеполагания у подростков как необходимого этапа на пути к достижению успеха.

References

  1. 1. Леонтьев Д.А. Тест смысложизненных ориентации. – М.: Смысл, 2000. – 18 с.
  2. 2. Никифоров Г.С. Самоконтроль как механизм надежности человека-оператора. – СПб.: Питер, 2003. – 112 с.
  3. 3. Пейсахов Н.М. Практическая психология. – Казань: Казань, 2000. – 120 с.
  4. 4. Столяренко Л.Д. Основы психологии. – Ростов н/Д: Феникс, 2005. – 736 с.
  5. 5. Словарь по социальной педагогике: учебное пособие для студ. высш. учеб. заведений / авт.-сост. Л. В. Мардахаев. – М.: Академия, 2002. – 368 с.
  6. 6. Чумаков М.В. Выделение волевых черт личности на основе семантического сходства. – М.: Ярославский психологический вестник, 2003. – 36 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.