Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Igroterapiia v rabote s trevozhnymi det'mi s OVZ

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Pedagogy and psychology: development prospects»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Pedagogy and psychology: development prospects»
Authors:
Kislova T. V. 1 , Mamatova S. I. 1 , Chaika E. V. 1
Work direction:
Коррекционная педагогика
Rating:
Article accesses:
1066
Published in:
eLibrary.ru
1 MBDOU "D/S 52"
For citation:
Kislova T. V., Mamatova S. I., & Chaika E. V. (2020). Igroterapiia v rabote s trevozhnymi det'mi s OVZ. Pedagogy and psychology: development prospects, 144-146. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье говорится об опыте работы с детьми и родителями, направленном на снятие тревожных состояний у детей ОВЗ.

References

  1. 1. Атемаскина Ю.В. Современные педагогические технологии в ДОУ: учебно-методическое пособие / Ю.В. Атемаскина, Л.Г. Богославец. – СПб.: Детство-Пресс, 2012. – 15 с.
  2. 2. Жеглова Е.А. Реализация комплексного подхода в коррекции тревожности у детей с ОВЗ в условиях ДОО (из опыта работы) [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://nsportal.ru/detskii-sad/vospitatelnaya-rabota/2020/03/30/realizatsiya-kompleksnogo-podhoda-v-korrektsii (дата обращения: 23.09.2020).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.