Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Effektivnye instrumenty vovlekaiushchego obucheniia

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference with international participation «Modern education development: theory, techniques and practice»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference with international participation «Modern education development: theory, techniques and practice»
Authors:
Zhiglova L. N. 1 , Zhubandykova A. M. 2
Work direction:
Проблемы повышения качества образования в современных условиях
Rating:
Article accesses:
912
Published in:
eLibrary.ru
1 GBOU "Shebekinskaia gimnaziia-internat"
2 Kazakhskii natsional'nyi zhenskii pedagogicheskii universitet
For citation:
Zhiglova L. N., & Zhubandykova A. M. (2020). Effektivnye instrumenty vovlekaiushchego obucheniia. Modern education development: theory, techniques and practice, 38-40. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассматриваются вопросы использования практик цифровой платформы Skillfolio, как инструментов вовлекающего обучения, формирование мотивации учения и познавательной активности.

References

  1. 1. Божович Л.И. Личность и её формирование в детском возрасте / Л.И. Божович. – СПб: Питер. – 2019. – с. 400.
  2. 2. Шер Б. Мечтать не вредно / Б. Шер. – М.: Ман, Иванов и Фербер. – 2018. – с. 288.
  3. 3. Вайцкин Д. Искусство учиться / Д. Вайцкин. – М.: Ман, Иванов и Фербер. – 2014. – с. 240.
  4. 4. Ефремова Н.Ф. Компетенции в образовании. Формирование и оценивание / Н.Ф. Ефремова. – М.: Национальное образование, 2019. – 416 c.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.