Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Rol' pedagoga v formirovanii lichnosti rebenka

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference with international participation «Modern education development: theory, techniques and practice»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference with international participation «Modern education development: theory, techniques and practice»
Authors:
Borodavkina V. V. 1 , Gurianova I. A. 1 , Katliarevskaia E. A. 1
Work direction:
Дошкольная педагогика
Rating:
Article accesses:
834
Published in:
eLibrary.ru
1 MBDOU "D/S KV 71"
For citation:
Borodavkina V. V., Gurianova I. A., & Katliarevskaia E. A. (2020). Rol' pedagoga v formirovanii lichnosti rebenka. Modern education development: theory, techniques and practice, 62-64. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Данная статья посвящена формированию личности ребенка. В работе говорится об духовно-нравственном воспитании детей посредством литературы.

References

  1. 1. Денисова С.А. родители о детском чтении и роли библиотек. Родительское собрание по детскому чтению / C.А. Денисова. – 2008. – С. 30–32.
  2. 2. В.И. Петрова. Азбука нравственного взросления / Петрова В.И., Трофимова Н.М., Хомякова И.С. – СПб.: Питер, 2007. – 304 с.
  3. 3. Соловьева Ю.И. Традиции семейного чтения как фактор духовного развития ребёнка / Ю.И. Соловьева // Вестник ПСТГУ IV6: Педагогика. Психология 2005. – №1. – С. 66–74.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.