Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Rol' refleksii na urokakh angliiskogo iazyka

Proceeding
International Research-to-practice conference «Science and Education: Theoretical and Practical Potential»
Creative commons logo
Published in:
International Research-to-practice conference «Science and Education: Theoretical and Practical Potential»
Author:
Khasanova L. R. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
787
Published in:
eLibrary.ru
1 MBOU "Mnogoprofil'naia shkola 181" Sovetskogo raiona g. Kazani
For citation:
Khasanova L. R. (2021). Rol' refleksii na urokakh angliiskogo iazyka. Science and Education: Theoretical and Practical Potential, 90-94. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье представлены приемы и методы рефлексии, используемые на уроках английского языка.

References

  1. 1. Бизяева А.А. Психология думающего учителя: педагогическая рефлексия / А.А. Бизяева. – Псков, 2004.
  2. 2. Стандарты второго поколения. Федеральный образовательный стандарт основного общего образования. – М.: Просвещение, 2011.
  3. 3. Хуторской А.В. Анализ, самоанализ и рефлексия урока / А.В. Хуторской [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://khutorskoy.ru/be/2008/0312/index.htm

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.