Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Diagnostika razvitiia liderskikh kachestv podrostkov

Proceeding
International Research-to-practice conference «Science and Education: Theoretical and Practical Potential»
Creative commons logo
Published in:
International Research-to-practice conference «Science and Education: Theoretical and Practical Potential»
Author:
Emelianova U. I. 1
Scientific adviser:
Oleshko T.I.1
Work direction:
Психология
Rating:
Article accesses:
1410
Published in:
eLibrary.ru
1 FSBEI of HE "Aramvir State Pedagogical University"
For citation:
Emelianova U. I. (2021). Diagnostika razvitiia liderskikh kachestv podrostkov. Science and Education: Theoretical and Practical Potential, 99-100. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассматривается понятие лидерство, а также актуальные методики диагностики лидерских качеств подростков.

References

  1. 1. Мерлин В.С. Личность как предмет психологического исследования / В.С. Мерлин. – Пермь: ПГПИ, 1988. – 79 с.
  2. 2. Миллер М.С. чего начинается лидер / М.С. Миллер. – М.: Феникс. 2005. – 232 с.
  3. 3. Психологическая характеристика лидерства. Теоретическая психология. М., 2001. 345 с.
  4. 4. Уманский А.Л. Игровое педагогическое сопровождение детского лидерства / А.Л. Уманский // Ярославский педагогический вестник. – 2004. – №3 (40). – С. 77–86.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.