Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Konspekt NOD "Mama, milaia mama"

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Authors:
Gaeva O. N. 1 , Zorina N. A. 1 , Lopatina T. V. 1
Work direction:
Дошкольная педагогика
Rating:
Article accesses:
903
Published in:
eLibrary.ru
1 MBDOU "Detskii sad "Raduga"
For citation:
Gaeva O. N., Zorina N. A., & Lopatina T. V. (2021). Konspekt NOD "Mama, milaia mama". Pedagogical experience: from theory to practice, 79-80. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Статья представлена в виде конспекта непосредственной образовательной деятельности. В ходе конспекта представлены информационно-коммуникационные технологии, в результате использования которых дети мотивированы на получение результата.

References

  1. 1. Кондратенко И.Ю. Формирование эмоциональной лексики у дошкольников с общим недоразвитием речи: монография / И.Ю. Кондратенко. – СПб.: Каро, 2006. – 238 с.
  2. 2. Смирнова Л.Н. Логопедия в детском саду. Занятия с детьми 6–7 лет с ОНР: пособие для логопедов, дефектологов и воспитателей / Л.Н. Смирнова. – М.: Мозаика-Синтез, 2006.
  3. 3. Яворская О.Н. Дидактические игры для занятий логопеда со школьниками 7–11 лет / О.Н. Яворская. – М.: Каро, 2017.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.