Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

K voprosu primeneniia nekotorykh osobennostei motivatsii obuchaiushchikhsia sistemy SPO

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Pedagogy in Theory and Practice: Current Issues and Modern Aspects»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Pedagogy in Theory and Practice: Current Issues and Modern Aspects»
Authors:
Bolotova A. V. 1 , Tishakov O. I. 1 , Skokov A. L. 1
Work direction:
Психологические аспекты педагогической деятельности
Rating:
Article accesses:
921
Published in:
eLibrary.ru
1 OGAPOU "Belgorodskii politekhnicheskii kolledzh"
For citation:
Bolotova A. V., Tishakov O. I., & Skokov A. L. (2021). K voprosu primeneniia nekotorykh osobennostei motivatsii obuchaiushchikhsia sistemy SPO. Pedagogy in Theory and Practice: Current Issues and Modern Aspects, 32-33. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассматриваются вопрос применения некоторых особенностей мотивации обучающихся системе СПО, перечислены виды обучающей мотивации.

References

  1. 1. Жданова Л.Г. Психологические проблемы периода молодости: учебно-методическое пособие / Жданова Л.Г. – Самара: Изд-во ПГСГА, 2012. – 116 с.
  2. 2. Реан А.А. Социальная педагогическая психология: учебное пособие / А.А. Реан. – СПб.: Питер, 1999. – 416 с.
  3. 3. Якунин В.А. Педагогическая психология: учебное пособие / В.А. Якунин. – СПб.: Изд-во Михайлова В.А. Полиус, 1998. – 639 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.