Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Zdorov'esberegaiushchie tekhnologii i sotsial'noe zdorov'e doshkol'nikov

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Pedagogy and psychology: development prospects»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Pedagogy and psychology: development prospects»
Authors:
Gridneva I. E. 1 , Edamova S. I. 1
Work direction:
Теория и методика дошкольного образования
Rating:
Article accesses:
788
Published in:
eLibrary.ru
1 MBDOU D/S KV 10 "Zemskii" g. Belgoroda
For citation:
Gridneva I. E., & Edamova S. I. (2021). Zdorov'esberegaiushchie tekhnologii i sotsial'noe zdorov'e doshkol'nikov. Pedagogy and psychology: development prospects, 81-84. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Данная работа посвящена вопросу использования здоровьесберегающих технологий в детском саду. Авторы делятся опытом работы по обозначенной теме.

References

  1. 1. Волошина Л. Организация здоровье сберегающего пространства / Л. Волошина // Дошкольное воспитание. – 2004. – №1. – С. 114–117.
  2. 2. Горбатова М.С. Оздоровительная работа в ДОУ / М.С. Горбатова. – Волгоград: Учитель, 2013. – С. 36.
  3. 3. Ковалько В.И. Здоровье сберегающие технологии / В.И. Ковалько. – М.: ВКО, 2007.
  4. 4. Смирнов Н.К. Здоровьесберегающие образовательные технологии и психология здоровья в школе / Н.К. Смирнова. – М.: АРКТИ, 2011. – 274 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.