Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Problemy distantsionnogo obucheniia po fizicheskoi kul'ture v vysshem uchebnom zavedenii

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «A breakthrough in science: development strategies»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «A breakthrough in science: development strategies»
Author:
Vseviova S.E. 1
Scientific adviser:
Khabarova O.1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
1069
Published in:
eLibrary.ru
1 FSEI of HE “Pacific State University”
For citation:
Vseviova S. E. (2021). Problemy distantsionnogo obucheniia po fizicheskoi kul'ture v vysshem uchebnom zavedenii. A breakthrough in science: development strategies, 44-46. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Статья посвящена анализу трудностей, с которыми сталкиваются студенты и преподаватели во время дистанционного обучения в изучении предмета «физическая культура», и способам их решения. Также в статье представлены достоинства дистанционного обучения, которые позволяют студентам эффективно заниматься дисциплиной, несмотря на дистанционный формат.

References

  1. 1. Попова А.И. Дистанционное обучение студентов вуза по дисциплине «Физическая культура» / А.И. Попова. – 2010. – С. 84–91.
  2. 2. Щенкова И.П. Проблемы дистанционного обучения по дисциплине «Физическая культура» / И.П. Щенкова. – 2020. – С. 190–193.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.