Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Formirovanie osnov patriotizma u detei doshkol'nogo vozrasta cherez priobshchenie k poniatiiu "malaia rodina"

Proceeding
DOI: 10.21661/r-554159
Open Access
Аll-Russian scientific and practical conference «Pedagogy and psychology: development prospects»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Pedagogy and psychology: development prospects»
Author:
Pavlenko N. P. 1
Work direction:
Теория и методика дополнительного образования детей
Rating:
Article accesses:
1032
Published in:
eLibrary.ru
1 MBUDO "Belgorodskii Dvorets detskogo tvorchestva" g. Belgoroda
For citation:
Pavlenko N. P. (2021). Formirovanie osnov patriotizma u detei doshkol'nogo vozrasta cherez priobshchenie k poniatiiu "malaia rodina". Pedagogy and psychology: development prospects, 144-145. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-554159

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье рассматриваются вопросы формирования основ патриотизма у детей старшего дошкольного возраста в условиях учреждения дополнительного образования.

References

  1. 1. Лунина Г.В. Воспитание детей на традициях народной культуры / Г.В. Лунина. – М.: Педагогика, 2005. – 116 c.
  2. 2. Комратова Н.Г. Патриотическое воспитание детей 4–6 лет / Н.Г. Комратова., Л.Ф. Грибова. – М.: Просвещение, 2007. – 107 с.
  3. 3. Алешина Н.В. Патриотическое воспитание дошкольников / Н.В. Алешина. – М.: Педагогика, 2008. – 87 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.