Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Formirovanie lichnosti v doshkol'nom vozraste

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Pedagogy and psychology: development prospects»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Pedagogy and psychology: development prospects»
Authors:
Chebotariova Iu.E. 1 , Nechaeva N. A. 1
Work direction:
Теория и методика дошкольного образования
Rating:
Article accesses:
740
Published in:
eLibrary.ru
1 MSBEI K/g of a combined type №46 "Kolokolchik"
For citation:
Chebotariova I. E., & Nechaeva N. A. (2021). Formirovanie lichnosti v doshkol'nom vozraste. Pedagogy and psychology: development prospects, 131-133. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье представлен анализ понятия «личность», процесс становления личности в дошкольном возрасте, факторы развития личности.

References

  1. 1. Петровских А. Развитие личности ребенка / А. Петровских, В. Петровских [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://adalin.mospsy.ru
  2. 2. Воронов В.В. Педагогика школы в двух словах / В.В. Воронов [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://pedagogik.mgou.ru
  3. 3. Самопознание и саморазвитие [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://psylib.org.ua/
  4. 4. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://koi.www.uic.tula.ru/

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.