Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Zabolevaemost' detei v doepidemicheskii period 2019 i v period pandemii koronovirusnoi infektsii

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Issues of Science and Education: New Approaches and Current Studies»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Issues of Science and Education: New Approaches and Current Studies»
Authors:
Shurova O. A. 1 , Kapitonov V. F. 1
Work direction:
Медицинские науки
Rating:
Article accesses:
730
Published in:
eLibrary.ru
1 FSFEI of HE "Professor V.F. Voyno-Yasenetsky Krasnoyarsk State Medical University" of Russian Federation Ministry of Health
For citation:
Shurova O. A., & Kapitonov V. F. (2021). Zabolevaemost' detei v doepidemicheskii period 2019 i v period pandemii koronovirusnoi infektsii. Issues of Science and Education: New Approaches and Current Studies, 24-25. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Развитие пандемии коронавирусной инфекции, сопровождающейся высоким уровнем заболеваемости, потребовали изучения особенностей заболеваемости у всех возрастных групп населения. Значительный прирост общей заболеваемости у детей в предшествующие пандемии годы, вызывает необходимость изучения влияния пандемии COVID-19 на уровень заболеваемости и ее структуры по возрастным группам для разработки профилактических и противоэпидемических мероприятий.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.