Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Keis-tekhnologiia kak sredstvo formirovaniia dorozhnoi bezopasnosti detei starshego vozrasta

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Perspectives of the Development of Modern Science and Education»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Perspectives of the Development of Modern Science and Education»
Authors:
Dunaeva O. B. 1 , Ulianova V. A. 1 , Musaeva M. B. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
1030
Published in:
eLibrary.ru
1 MBDOU "D/S 52"
For citation:
Dunaeva O. B., Ulianova V. A., & Musaeva M. B. (2021). Keis-tekhnologiia kak sredstvo formirovaniia dorozhnoi bezopasnosti detei starshego vozrasta. Perspectives of the Development of Modern Science and Education, 36-38. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассматриваются приемы, методы и примеры применения кейс-технологии для формирования навыков поведения на дороге у дошкольников

References

  1. 1. Каюрова А.Н. Формирование культуры безопасности у дошкольников в условиях ФГОС / А.Н. Каюрова, О.В. Скокова, Т.С. Шеховцова // Молодой ученый. – 2014. – №11. – С. 384–386.
  2. 2. Кейс-метод. Окно в мир ситуационной методики обучения (case-study) [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.casemethod.ru

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.