Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Razvitie ustnoi rechi na urokakh literaturnogo chteniia v nachal'noi shkole

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Pedagogy and psychology: development prospects»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Pedagogy and psychology: development prospects»
Author:
Durakova N. I. 1
Work direction:
Теория и методика общего образования
Rating:
Article accesses:
846
Published in:
eLibrary.ru
1 MBOU "SOSh 21"
For citation:
Durakova N. I. (2021). Razvitie ustnoi rechi na urokakh literaturnogo chteniia v nachal'noi shkole. Pedagogy and psychology: development prospects, 30-31. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье говорится о проблеме развитие устной речи у младших школьников на уроках литературного чтения.

References

  1. 1. Бархин К.Б. Развитие речи в начальной школе. – М.: Учпедгиз, 1984.
  2. 2. Рождественский Н.С. К проблеме развития речи. – М.: Просвещение 1987.
  3. 3. Толмачёва Г.А. Развитие устной речи младших школьников в классе ККО. – М.: Книголюб, 2005.
  4. 4. Фомина И.В. Развитие устной речи / И.В. Фомина, И.В. Щербакова. – Изд-во «Учитель», 2009.
  5. 5. Коновалова С.В. Развитие устной речи младших школьников на уроках литературного чтения [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://multiurok.ru/files/razvitie-ustnoi-rechi-mladshikh-shkolnikov-na-urok.html (дата обращения: 29.11.2021).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.