Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Innovatsionnyi sposob organizatsii obrazovatel'noi deiatel'nosti doshkol'nikov putem integratsii issledovatel'skogo povedeniia, intellektual'noi, tvorcheskoi i igrovoi deiatel'nosti

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Author:
Chibrikova I. A. 1
Work direction:
Дошкольная педагогика
Rating:
Article accesses:
504
Published in:
eLibrary.ru
1 MDOBU "Kuz'molovskii DSKV"
For citation:
Chibrikova I. A. (2021). Innovatsionnyi sposob organizatsii obrazovatel'noi deiatel'nosti doshkol'nikov putem integratsii issledovatel'skogo povedeniia, intellektual'noi, tvorcheskoi i igrovoi deiatel'nosti. Pedagogical experience: from theory to practice, 173-176. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Статья рассказывает об организации интеллектуальной исследовательской деятельности дошкольников 5–7 лет в ДОО.

References

  1. 1. Поддьяков А.Н. Исследовательское поведение: стратегии познания, помощь, противодействие, конфликт / А.Н. Поддьяков. – М.: Издательство «Национальное образование», 2015. – 304 с.
  2. 2. Поддьяков Н.Н. Психическое развитие и саморазвитие ребенка-дошкольника. Ближние и дальние горизонты / Н.Н. Поддьяков. – 32-е изд., доп. – СПб.: Образовательные проекты, 2021. – 2016 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.