Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Ispol'zovanie perfokart na urokakh russkogo iazyka kak odna iz form sokrashcheniia kontrol'nykh i samostoiatel'nykh rabot

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Issues of Science and Education: New Approaches and Current Studies»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Issues of Science and Education: New Approaches and Current Studies»
Author:
Roor L. S. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
708
Published in:
eLibrary.ru
1 MBOU "Sosnovskaia SOSh"
For citation:
Roor L. S. (2021). Ispol'zovanie perfokart na urokakh russkogo iazyka kak odna iz form sokrashcheniia kontrol'nykh i samostoiatel'nykh rabot. Issues of Science and Education: New Approaches and Current Studies, 87-88. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Формы контроля в ходе урока могут быть различные: тестовые задания, алгоритмы, схемы, таблицы, самый быстрый в среднем звене – перфокарта, она систематизирует и обобщает материал.

References

  1. 1. Ожегов С.И. Толковый словарь русского языка / С.И. Ожегов, Н.Ю. Шведова. Российская АН.; Российский фонд культуры; 3-е изд., стереотипное – М.: АЗЪ, – 1995. – 928 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.