Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Formy i metody vzaimodeistviia pedagoga i roditelei v protsesse ekologicheskogo obrazovaniia starshikh doshkol'nikov

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Issues of Science and Education: New Approaches and Current Studies»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Issues of Science and Education: New Approaches and Current Studies»
Author:
Grebenikova N. G. 1
Scientific adviser:
Shinkareva L. V.1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
550
Published in:
eLibrary.ru
1 FSAEI of HE "Belgorod State National Research University"
For citation:
Grebenikova N. G. (2021). Formy i metody vzaimodeistviia pedagoga i roditelei v protsesse ekologicheskogo obrazovaniia starshikh doshkol'nikov. Issues of Science and Education: New Approaches and Current Studies, 40-42. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассматриваются различные формы и методы интерактивной технологии взаимодействия педагога и родителей в процессе экологического образования старших дошкольников.

References

  1. 1. Зверев И.Д. Компоненты экологического образования / И.Д. Зверев, Л.Т. Салеева. – М., 1991. – С. 12–26.
  2. 2. Чолак В.В. Интерактивное обучение // Проблемы Науки. – 2014. – №3 (21) [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://cyberleninka.ru/article/n/interaktivnoe-obuchenie-1
  3. 3. Федеральный закон №7-ФЗ от 10.01.2002 «Об охране окружающей среды» с изм. от 20.03.2021 [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://www.beladm.ru/poleznaya-informaciya/24000.html

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.