Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Razvitie tvorcheskikh sposobnostei detei v usloviiakh reabilitatsionnogo tsentra

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Scientific studies and modern education»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Scientific studies and modern education»
Author:
Kristafovich M. B. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
498
Published in:
eLibrary.ru
1 Centre for the promotion of family education "Bereg Nadezhdy"
For citation:
Kristafovich M. B. (2022). Razvitie tvorcheskikh sposobnostei detei v usloviiakh reabilitatsionnogo tsentra. Scientific studies and modern education, 71-76. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной работе рассматривается вопрос развития творческих способностей детей в условиях реабилитационного центра.

References

  1. 1. Букина С., Букин М. Квиллинг: волшебство бумажных завитков. – Ростов н/Д: Феникс, 2011. – С. 47–49.
  2. 2. Выготский Л.С. Воображение и творчество в детском возрасте. – М., 1967. – С. 71–74.
  3. 3. Добина Н.И. Развитие личности ребенка в детском саду. – Академия развития, 2004. – С. 27–29.
  4. 4. Зайцева А.А. Искусство квилинга: магия бумажных лент. – М.: Эксмо, 2009.
  5. 5. Корчак Я. Педагогическое наследие. – М.: Педагогика, 1990. – С. 85–90.
  6. 6. Комарова Т.С. Дети в мире творчества. – М.: 1995. – С. 187–190.
  7. 7. Леонтьев А.Н. О формировании способностей. – 1960. – №1. – С. 7–17.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.