Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Psikhologo-pedagogicheskie aspekty vzaimodeistviia doshkol'noi obrazovatel'noi organizatsii s sem'ei

Proceeding
International Research-to-practice conference «Education and science in the modern context»
Creative commons logo
Published in:
International Research-to-practice conference «Education and science in the modern context»
Authors:
Glushko S. A. 1 , Eremina O. V. 1 , Gorbunova O. F. 1 , Oleinik Z. M. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
545
Published in:
eLibrary.ru
1 MBOEI K/g №53
For citation:
Glushko S. A., Eremina O. V., Gorbunova O. F., & Oleinik Z. M. (2022). Psikhologo-pedagogicheskie aspekty vzaimodeistviia doshkol'noi obrazovatel'noi organizatsii s sem'ei. Education and science in the modern context, 65-66. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Взаимодействие между ДОО с семьями воспитанников является необходимым условием полноценного развития ребенка, его нормального социального становления и развития его психических процессов.

References

  1. 1. Агавелян М.Г. Взаимодействие педагогов ДОУ с родителями / М.Г. Агавелян. – М.: ТЦ Сфера, 2009. – 128 с.
  2. 2. Антонова Т. Проблемы и поиск современных форм сотрудничества педагогов детского сада с семьей ребенка / Т. Антонова, Е. Волкова, Н. Мишина // Дошкольное воспитание. – 2005. – №6. – С. 66–70.
  3. 3. Арнаутова Е.П. Методы обогащения воспитательного опыта родителей / Е.П. Арнаутова // Дошкольное воспитание. – 2004. – №9. – С. 52–58.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.