Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Sotsial'nye mediaplatformy kak instrument formirovaniia lichnogo brenda

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «A breakthrough in science: development strategies»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «A breakthrough in science: development strategies»
Author:
Zyrianov D. A. 1
Work direction:
Социология
Rating:
Article accesses:
798
Published in:
eLibrary.ru
1 FSAEI of HE "Ural Federal University named after the first President of Russia B.N.Yeltsin"
For citation:
Zyrianov D. A. (2022). Sotsial'nye mediaplatformy kak instrument formirovaniia lichnogo brenda. A breakthrough in science: development strategies, 161-162. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье рассматривается проблема формирования личного бренда и его актуальность в социальных медиа платформах.

References

  1. 1. Котлер Ф. Маркетинг от А до Я: 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер / Ф. Котлер. – М.: Альпина Паблишер, 2018. – 211 с.
  2. 2. Данилова В.Г. Self-брендинг, или Маркетинг индивидуальности / В.Г. Данилова. – Ростов н/Д: Феникс, 2014. – 128 с.
  3. 3. Создание личного бренда [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://zebracompany.ru/personalnyj-brend/sozdanie-personalnogo-brenda/ (дата обращения: 25.10.2018).
  4. 4. Питерс Т. Преврати себя в бренд! 50 верных способов перестать быть посредственностью / Т. Питерс. – М.: МИФ, 2012. – 240 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.