Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Effektivnye priemy sozdaniia uchebnogo video

Proceeding
II International Scientific and Practical Conference «Scientific and Educational Areas Under Modern Challenges»
Creative commons logo
Published in:
II International Scientific and Practical Conference «Scientific and Educational Areas Under Modern Challenges»
Authors:
Kadoshnikova L. A. 1 , Vydmanova S. A. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
535
Published in:
eLibrary.ru
1 FSOGEI “Orenburg Presidential Cadet School” of the Russian Federation Ministry of Defence
For citation:
Kadoshnikova L. A., & Vydmanova S. A. (2022). Effektivnye priemy sozdaniia uchebnogo video. Scientific and Educational Areas Under Modern Challenges, 66-69. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье отражены преимущества использования учебного видео в образовательном процессе, обобщен опыт применения приемов для создания учебного видео.

References

  1. 1. Шукуров Ё.А. Инновационные методы эффективного использования таксономии Блума в формулировании целей обучения / Ё.А. Шукуров // Исследования молодых ученых : материалы XIV Междунар. науч. конф. (г. Казань, ноябрь 2020 г.). – Казань: Молодой ученый, 2020. – С. 67–70 [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://moluch.ru/conf/stud/archive/382/16133/ (дата обращения: 11.07.2022).
  2. 2. Видео в обучении: создаем и вовлекаем [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://sberuniversity.ru/edutech-club/journals/7645/

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.