Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Vospitanie dobroty v rebionke

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Relevant lines of scientific research: theory and practice»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Relevant lines of scientific research: theory and practice»
Authors:
Shirina Z. P. 1 , Zelenskaia A. I. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
406
Published in:
eLibrary.ru
1 MBGEI “GES №36”
For citation:
Shirina Z. P., & Zelenskaia A. I. (2022). Vospitanie dobroty v rebionke. Relevant lines of scientific research: theory and practice, 196-197. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье представлена сущность проблемы воспитания доброты в дошкольный период детства. Описаны условия воспитания доброты у детей дошкольного возраста в процессе игровой деятельности.

References

  1. 1. Васюкова Н.Е. Как стать партнером? / Н.Е. Васюкова, О.И. Чехонина // Детский сад: теория и практика. – 2011. – №7. – С. 42–49.
  2. 2. Журавлева С. Реализация психолого-педагогической программы социально-коммуникативного развития старших дошкольников // Дошкольное воспитание. – 2015. – №3. – С. 8–11.
  3. 3. Конохова Е.С. Проблема нравственного воспитания современных дошкольников //Детский сад: теория и практика. – 2011. – №4. – С. 38–43.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.