Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Effektivnye metody obucheniia detei pokoleniia Al'fa

Proceeding
DOI: 10.21661/r-557740
Open Access
Аll-Russian scientific and practical conference «Relevant Issues of Science and Education»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Relevant Issues of Science and Education»
Authors:
Kodzheshau M. A. 1 , Titarenko N. V. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
535
Published in:
eLibrary.ru
1 FSBEI of HPE "Adygeya State University"
For citation:
Kodzheshau M. A., & Titarenko N. V. (2022). Effektivnye metody obucheniia detei pokoleniia Al'fa. Relevant Issues of Science and Education, 99-101. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-557740

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассмотрены актуальные проблемы проведения учебных занятий с детьми поколения альфа в образовательной среде, адаптированной к особенностям этого поколения, обоснованы необходимость и эффективность использования игровых технологий в учебном процессе на примере уроков информатики в 5–6 классах.

References

  1. 1. Шафигулина Л.Р. Математика. 5–9 классы. Проблемное и игровое обучение. ФГОС. – Волгоград: Учитель, 2020. – 89 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.