Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Razvitie emotsional'no-volevoi sfery u doshkol'nikov na zaniatiiakh psikhogimnastikoi

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Educational environment today: development strategy»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Educational environment today: development strategy»
Authors:
Meleshchenko S. I. 1 , Sidiropulo K. N. 1
Work direction:
Психолого-педагогические аспекты образования
Rating:
Article accesses:
458
Published in:
eLibrary.ru
1 MADOU "D/S 2"
For citation:
Meleshchenko S. I., & Sidiropulo K. N. (2022). Razvitie emotsional'no-volevoi sfery u doshkol'nikov na zaniatiiakh psikhogimnastikoi. Educational environment today: development strategy, 58-60. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Статья посвящена вопросу применения психогимнастики в детском саду как средства развития эмционально-личностной сферы дошкольников.

References

  1. 1. Алябьева Е.А. Занятия по психогимнастике с дошкольниками: методическое пособие / Е.А. Алябьева. – М.: ТЦ Сфера, 2008.
  2. 2. Дубина Л. Развитие у детей коммуникативных способностей / Л. Дубина // Дошкольное воспитание – 2005 – №10, 11.
  3. 3. Чистякова М.И. Психогимнастика / М.И. Чистякова; под ред. М.И. Буянова – М.: Владос, 1995.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.