Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Primenenie praktik Skillfolio v sisteme provedeniia samopodgotovki v gimnazii-internate

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Relevant lines of scientific research: theory and practice»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Relevant lines of scientific research: theory and practice»
Authors:
Khotieva L. I. 1 , Fursa A. V. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
788
Published in:
eLibrary.ru
1 GBOU "Shebekinskaia gimnaziia-internat"
For citation:
Khotieva L. I., & Fursa A. V. (2022). Primenenie praktik Skillfolio v sisteme provedeniia samopodgotovki v gimnazii-internate. Relevant lines of scientific research: theory and practice, 93-94. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассматривается система проведения самоподготовки как механизм развития гибких навыков гимназисток. Авторы полагают, что подобный подход способствует развитию у воспитанников навыков самостоятельного труда, умения находить необходимую информацию с помощью мультимедийной продукции.

References

  1. 1. Гоулман Д. Эмоциональный интеллект / Д. Гоулман; пер. с англ. А.П. Исаевой. – М.: АСТ, 2009. – 480 с.
  2. 2. Пушкин А.С. Лирика, поэмы, повести, драматические произведения / А.С. Пушкин – М.: АСТ: Астрель, 2006. – 862 с.
  3. 3. Климов Е.А. Психология профессионального самоопределения / Е.А. Климов – М.: Феникс, 2013. – С. 429‒432.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.