Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Vozmozhnosti provedeniia uroka sol'fedzhio u detei s RAS

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Educational environment today: theory and practice»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Educational environment today: theory and practice»
Author:
Panfilova V. V. 1
Work direction:
Коррекционная педагогика, дефектология
Rating:
Article accesses:
499
Published in:
eLibrary.ru
1 GBUDO g. Moskvy "DMSh im. L. Betkhovena"
For citation:

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассмотрены особенности организации урока сольфеджио, основные необходимые формы работы на нем для учащихся с расстройствами аутистического спектра.

References

  1. 1. Лебединская К.С. Диагностика раннего детского аутизма: Нач. проявления / К.С. Лебединская, О.С. Никольская. ‒ М., 1991.
  2. 2. Лепенко Ю.Ю. Особенности работы в ДОУ с детьми с РАС / Ю.Ю. Лепенко [Электронный ресурс]. ‒ Режим доступа: https://xn----dtbhtbbrhebfpirq0k.xn--p1ai/other/articles/file/94270-osobennosti-raboty-v-dou-s-detmi-s-ras (дата обращения: 07.11.2022).
  3. 3. Этот загадочный аутизм [Электронный ресурс]. ‒ Режим доступа: https://fondpolina.ru/article/etot-zagadochnyj-autizm/?ysclid=la9dm4dqiz556925441 (дата обращения: 05.11.2022).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.