Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Pedagogicheskoe sodeistvie razvitiiu slovesnogo tvorchestva detei doshkol'nogo vozrasta

Proceeding
II International Scientific and Practical Conference «Scientific and Educational Areas Under Modern Challenges»
Creative commons logo
Published in:
II International Scientific and Practical Conference «Scientific and Educational Areas Under Modern Challenges»
Authors:
Bibikova E. N. 1 , Oleinik Z. M. 1 , Eriomina O. V. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
558
Published in:
eLibrary.ru
1 MBOEI K/g №53
For citation:
Bibikova E. N., Oleinik Z. M., & Eriomina O. V. (2023). Pedagogicheskoe sodeistvie razvitiiu slovesnogo tvorchestva detei doshkol'nogo vozrasta. Scientific and Educational Areas Under Modern Challenges, 23-24. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье представлен позитивный передовой педагогический опыт работы по содействию педагога развитию умения у детей дошкольного возраста сочинять сказки.

References

  1. 1. Малютина Е.В. Становление образа Я ребёнка дошкольного возраста средствами художественно-эстетической деятельности / Е.В. Малютина // Инициативы XXI века. – 2016. – №3–4. – С. 95–96.
  2. 2. Котенева О.В. Психолого-педагогическое сопровождение формирования положительного отношения к окружающему миру у детей дошкольного возраста / О.В. Котенева // Фундаментальная и прикладная наука. – 2017. – №1(5). – С. 53–56.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.