Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Vospriiatie khudozhestvennykh tekstov u detei mladshego shkol'nogo vozrasta

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Pedagogical excellence and pedagogical technologies»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Pedagogical excellence and pedagogical technologies»
Authors:
Sashchina L.Iu. 1 , Karaptan I. S. 2
Work direction:
Коррекционная педагогика, дефектология
Rating:
Article accesses:
683
Published in:
eLibrary.ru
1 MBOU "SOSh 13"
2 MBOU "SOSh 16"
For citation:
Sashchina L. I., & Karaptan I. S. (2023). Vospriiatie khudozhestvennykh tekstov u detei mladshego shkol'nogo vozrasta. Pedagogical excellence and pedagogical technologies, 201-203. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье представлены результаты исследования восприятия художественных текстов у детей младшего школьного возраста.

References

  1. 1. Гопфенгауз Е.Н. Понимание литературного образа учениками III класса / Е.Н. Гопфенгауз. – М.: 1954. – 84 с.
  2. 2. Задорнова В.Я. Восприятие и интерпретация художественного текста; под ред. В. Я. Задорновой / В.Я. Задорнова. – М.,1984. – 152 с.
  3. 3. Задорнова В.Я. Восприятие и интерпретация художественного текста; под ред. В.Я. Задорновой / В.Я. Задорнова. – М., 1984. – 152 с.
  4. 4. Харченко В.К. Словарь детской речи / В.К. Харченко. – СПб.: Петрополис, 1994. – 256 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.