Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Sovremennye podkhody k formirovaniiu grazhdanina-patriota v doshkol'nom uchebnom zavedenii

Proceeding
DOI: 10.21661/r-560111
Open Access
International Scientific and Practical Conference «Relevant lines of scientific research: theory and practice»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Relevant lines of scientific research: theory and practice»
Authors:
Bondareva A. N. 1 , Khalenko I.O. 2 , Dmitrenko I. V. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
573
Published in:
eLibrary.ru
1 MBDOU "Krasnoiaruzhskii D/S "Solnechnyi"
2 MBDOU "Krasnoiaruzhskii D/S "Solnechnyi"
For citation:
Bondareva A. N., Khalenko I. O., & Dmitrenko I. V. (2023). Sovremennye podkhody k formirovaniiu grazhdanina-patriota v doshkol'nom uchebnom zavedenii. Relevant lines of scientific research: theory and practice, 16-18. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-560111

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье раскрыта система патриотического воспитания в дошкольном учебном заведении как одного из факторов формирования гражданина страны.

References

  1. 1. Маханева М.Д. Нравственно-патриотическое воспитание дошкольников / М.Д. Маханева // Управление ДОУ. – 2005. EDN QUCMBD
  2. 2. Веракса Н.Е. От рождения до школы. Основная общеобразовательная программа дошкольного образования /. Н.Е. Веракса, Т.С. Комарова, М.А. Васильева. – Мозаика-синтез, 2010.
  3. 3. Белоногова Г. Педагогические знания – родителям / Г. Белоногова, Л. Хитрова // Дошкольное воспитание, 2003. – №1. – С.82–92.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.