Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Fenomen ekspertnogo mneniia v diskussionnykh formatakh otechestvennogo televideniia

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Relevant lines of scientific research: theory and practice»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Relevant lines of scientific research: theory and practice»
Author:
Trofimova A.B. 1
Work direction:
Филология и лингвистика
Rating:
Article accesses:
682
Published in:
eLibrary.ru
1 FSBEI of HE "Saint Petersburg State University"
For citation:
Trofimova A. B. (2023). Fenomen ekspertnogo mneniia v diskussionnykh formatakh otechestvennogo televideniia. Relevant lines of scientific research: theory and practice, 90-91. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье представлено изучение феномена экспертного мнения в дискуссионных форматах отечественного телевидения.

References

  1. 1. Бахтин М.М. Автор и герой в эстетической деятельности. Проблема отношения автора к герою / М.М. Бахтин. – М.: Искусство, 1986. – 412 с. EDN YMWJAT
  2. 2. Бахтин М.М. Литературно-критические статьи / М.М. Бахтин. – М., 1986. EDN VQMUGT
  3. 3. Каминская Т.Л. Экспертный медиаконтент: создание и использование в современных медиа / Т.Л. Каминская, О.В. Ерохина // Вопросы теории и практики журналистики. – 2023. – Т. 12. №1. – С. 24–40. – DOI 10.17150/2308-6203.2023.12(1).24-40. EDN IQYNLN
  4. 4. Патриотическое воспитание подрастающего поколения в современных условиях [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://clck.ru/36BkHo (дата обращения: 22.10.2023).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.