Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Sotrudnichestvo detskogo sada s sem'iami vospitannikov

Theses of Report
Published in:
International Extra-murral Online-conference «Modernization of educational and upbringing process in preschool educational institution»
Authors:
Popova E. I. 1 , Krasnoshchiokova D. I. 1 , Nikolskaia L. G. 2
Work direction:
Работа с родителями
Rating:
Article accesses:
293
1 MDBOU "Novoarbanskii D/S "Raduga"
2 MDOBU "Novoarbanskii D/S "Raduga"
For citation:
Popova E. I., Krasnoshchiokova D. I., & Nikolskaia L. G. (Jan 1, 1900). Sotrudnichestvo detskogo sada s sem'iami vospitannikov. Modernization of educational and upbringing process in preschool educational institution. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. Retrieved April 02, 2025, from https:/interactive-plus.ru/en/article/560887/discussion_platform

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассмотрена актуальная тема сотрудничества детского сада и семьи.

References

  1. 1. Арнаутова Е.П. Планируем работу с семьей / Е.П. Арнаутова // Управление ДОУ. – 2002. – №4.
  2. 2. Арнаутова Е.П. Педагог и семья / Е.П. Арнаутова. – М., 2001.
  3. 3. Зверева О.Л. Конкурс знатоков педагогических секретов / О.Л. Зверева // Дошкольное воспитание. – 1997. – №10.
  4. 4. Зверева О.Л. Методическая помощь воспитателю в подготовке к общению с родителями / О.Л. Зверева // Управление ДОУ. – 2002. – №4.
  5. 5. Зверева О.Л. Общение педагога с родителями в ДОУ / О.Л. Зверева, Т.В. Кротова.
  6. 6. Хабибуллина Р.Ш. Система работы с родителями воспитанников. Оценка деятельности ДОУ родителями / Р.Ш. Хабибуллина // Дошкольная педагогика. – 2007. – №7.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.