Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Formirovanie psikhologicheskogo zdorov'ia doshkol'nikov i dukhovnogo mira rebenka

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Authors:
Sidorak N. A. 1 , Sherganova N.V. 1 , Bazhinova T.E. 1
Work direction:
Психологические аспекты педагогической деятельности
Rating:
Article accesses:
736
Published in:
eLibrary.ru
1 MBPEI "Combinatory Kindergarden №14 "Solnyshko"
For citation:
Sidorak N. A., Sherganova N. V., & Bazhinova T. E. (2023). Formirovanie psikhologicheskogo zdorov'ia doshkol'nikov i dukhovnogo mira rebenka. Pedagogical experience: from theory to practice, 52-56. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье авторы затрагивают тему воспитания детей и формирование психологического здоровья и духовного мира ребенка.

References

  1. 1. Стожарова М.Ю. Формирование психологического здоровья дошкольников / М.Ю. Стожарова. – Ростов н/Д: Феникс, – 2007. – 208 с. EDN VROXJZ
  2. 2. Практическая психология для педагогов и родителей. – СПб.: Дидактика Плюс, 2000.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.