Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Konspekt zaniatiia po konstruirovaniiu v starshei gruppe "Dom, v kotorom my zhiviom"

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Relevant lines of scientific research: theory and practice»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Relevant lines of scientific research: theory and practice»
Authors:
Bakhtina E. A. 1 , Ivanova M.A. 2
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
343
Published in:
eLibrary.ru
1 MBDOU "D/S 40 "Radost'"
2 MBDOU "D/S 40 "Radost'"
For citation:
Bakhtina E. A., & Ivanova M. A. (2024). Konspekt zaniatiia po konstruirovaniiu v starshei gruppe "Dom, v kotorom my zhiviom". Relevant lines of scientific research: theory and practice, 24-25. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье представлен конспект занятия по конструированию, направленного на создание благоприятных условий для развития у детей с конструкторскими умениями, способностями к техническому творчеству и закрепления навыков безопасности через игровую деятельность.

References

  1. 1. Волосовец Т.В. От Фрёбеля до робота: растим будущих инженеров: конспекты образовательной деятельности к парциальной образовательной программе дошкольного образования / Т.В. Волосовец, Ю.В. Карпова, Е.Н. Дрыгина [и др.]. – Вып. 2. – Самара: Научно-технический центр, 2018. – 108 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.