Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Проект «Сумка-трансформер»

Theses of Report
Published in:
International Extra-mural Online-conference «Actual problems of education fundamentalization»
Author:
Krasnova Z. G. 1
Work direction:
Общее направление
Rating:
Article accesses:
118
1 MBOU "Chuvenoruskinskaia OOSh" Aksubaevskogo raiona RT
For citation:
Krasnova Z. G. (Jan 1, 1900). Проект «Сумка-трансформер». Actual problems of education fundamentalization. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. Retrieved May 11, 2025, from https:/interactive-plus.ru/en/article/563250/discussion_platform

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье представлен план по изготовлению сумки-трансформера на уроках технологии. Автором отмечены цели, задачи и результаты проекта.

References

  1. 1. Алёшина Л.А. Живопись иглой и ниткой / Л.А. Алёшина. – М.: Просвещение, 1999.
  2. 2. Детская энциклопедия. – М.: Аст-Пресс, 1999.
  3. 3. Дорожкина Т.Н. Техника рукоделия / Т.Н. Дорожкина. – Минск: Полымя, 1994.
  4. 4. Литвинец Э.Н. Учитесь вышивать / Э.Н. Литвинец, Н.П. Коноплева // Сделай сам. – 1991. – №4.
  5. 5. Литвинец Э.Н. Низание и ручное вышивание / Э.Н. Литвинец. – Минск: Полымя, 1991. – 111 с.
  6. 6. Моисеенко Ю.Е. Юной вышивальщице / Ю.Е. Моисеенко, Е.В. Бичукова, Т.В. Бичукова. – Народна асвета, 1993. – 136 с.
  7. 7. Модель – значение слова [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://my-dictionary.ru/word/15258/model/ (дата обращения: 03.10.2024).
  8. 8. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://masterpodelok.ru/2013/11/sumka-transformer/ (дата обращения: 03.10.2024).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.