Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Ispol'zovanie pesen pri obuchenii angliiskomu iazyku doshkol'nikov

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Scientific and educational space in the context of modern challenges»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Scientific and educational space in the context of modern challenges»
Author:
Osetrova T. S. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
231
Published in:
eLibrary.ru
1 MBUDO "Belgorodskii Dvorets detskogo tvorchestva" g. Belgoroda
For citation:
Osetrova T. S. (2024). Ispol'zovanie pesen pri obuchenii angliiskomu iazyku doshkol'nikov. Scientific and educational space in the context of modern challenges, 124-126. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье представлены рекомендации по использованию английских песен при обучении дошкольников. Автор из своего опыта работы делает вывод о том, что песня на занятиях английского языка формирует высококультурную личность.

References

  1. 1. Вронская И.В. Методика раннего обучения английскому языку / И.В. Вронская. – СПб.: Каро, 2015. EDN TXRKTB
  2. 2. Пинегин А.А. Английский язык, давай дружить! / А.А. Пинегин, И.В. Загуменнова, Е.В. Ивлева [и др.]. – М.: Ступени знаний, 2000.
  3. 3. Бурова И.И. Английский язык в песенках / И.И. Бурова., А.В. Буров. Серия: программа развития и обучение дошкольника (для детей 4–6 лет). – М.: ОЛМА-ПРЕС Образование, 2002.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.