Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Znachenie rannei proforientatsii v usloviiakh DOO

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Issues of Science and Education: New Approaches and Current Studies»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Issues of Science and Education: New Approaches and Current Studies»
Author:
Zhabotinskaia O. N. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
212
Published in:
eLibrary.ru
1 MBDOU "D/S KV 84"
For citation:
Zhabotinskaia O. N. (2024). Znachenie rannei proforientatsii v usloviiakh DOO. Issues of Science and Education: New Approaches and Current Studies, 83-84. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье автором отмечено, что небогатый жизненный опыт ребенка позволяет ему судить о профессиях людей на основе представлений о труде взрослых ближайшего окружения (семья, детский сад, больница, магазин). В последнее время в словаре детей чаще присутствуют такие «модные» профессии как бизнесмен, менеджер, юрист. Исследование посвящено вопросу формирования ранней профориентации у детей.

References

  1. 1. Гаврилова А.В. Ранняя профориентация дошкольников / А.В. Гаврилова, Н.А. Бускина, В.В. Деркачева [и др.] [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://sitemaps.apni.ru/article/4686-rannyaya-proforientatsiya-doshkolnikov (дата обращения: 18.12.2024).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.