Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Metodicheskaia razrabotka master-klassa "Znakomstvo detei starshego doshkol'nogo vozrasta s professiei khudozhnik po keramike"

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Relevant lines of scientific research: theory and practice»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Relevant lines of scientific research: theory and practice»
Authors:
Natalchenko N. V. 1 , Khodykina S. I. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
64
Published in:
eLibrary.ru
1 MBU DO "Dom detskogo tvorchestva"
For citation:
Natalchenko N. V., & Khodykina S. I. (2025). Metodicheskaia razrabotka master-klassa "Znakomstvo detei starshego doshkol'nogo vozrasta s professiei khudozhnik po keramike". Relevant lines of scientific research: theory and practice, 128-131. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье предложены пути эффективного развития у детей старшего дошкольного возраста представлений о профессии художника по керамике. Особое внимание уделяется созданию условий для профессионального самоопределения.

References

  1. 1. Акунова Л.Ф. Технология производства и декорирование художественных керамических изделий / Л.Ф. Акунова, В.А. Крапивина. – М., 1983.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.