Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Искусствоведческий анализ рекламной продукции

Book Chapter
Коллективная монография «Образование и наука: современные тренды»
Creative commons logo
Published in:
Коллективная монография «Образование и наука: современные тренды»
Author:
Arefjeva S. V. 1
Work direction:
Наука и инновации в современном мире и изменения социальных ценностей
Rating:
Article accesses:
3391
Published in:
РИНЦ
1 Naberezhnye Chelny Institute (branch) of FSAEI of HE "Kazan (Privolzhskiy) Federal University"
For citation:
Parkhomenko E. V., Chepenko L. V., Rukina S. N., Ksenofontova T. I., Popov V. A., Sysoeva E. I., Vlasova I. M., Vakhrusheva E. I., Khomutinnikova L. V., Badashkeev M. V., Kolesova T. L., Kaznacheeva N. L., Nikulina Y. N., Matsarenko T. N., Petkova I. T., Vacheva D. E., Krylov S. N., Valitov S. M., Davletshin T. G., Arefjeva S. M., & Gorokhov V. F. (2016). Образование и наука: современные тренды, 216. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

This article describes the way of art and print advertising interaction; illustrations give an idea about the different ways they work. The proposed analysis allows to reveal quality and efficiency of product advertising from the perspective of art.

References

  1. 1. Анализ и интерпретация произведения искусства: художественное сотворчество: Учеб. пособие / Н.А. Яковлева [и др.]; ред. Н.А. Яковлева. – М.: Высшая школа, 2005.
  2. 2. Дегтярев А.Р. Изобразительные средства рекламы / А.Р. Дегтярёв. – М.: 2006.
  3. 3. Дзикевич С.А. Эстетика рекламы / С.А. Дзикевич. – М., 2004.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.